fredag den 22. november 2013

Familieforøgelse :)

Ja så blev det fredag og jeg vil nu afsløre at jeg er blevet "mor" igen :)
Til en lille pige på 10 kg. :)
Hun bliver 1 år på mandag og er af ukendt herkomst, en blanding af sort og hvid :)
Men det allerbedste er at hun er min :D

Jeps, jeg er blevet mor til en hundepige :)

Og de af jer læsere der har læst med her længe, ved at man ikke må holde hund her hvor jeg bor. 
Men jeg må nu :)
Jeg har nemlig så godt som vundet i lotteriet og fået dette års bedste julegave :)
Og den har jeg fået af Servicehundefonden :)

Pr. 1-1-13 blev det muligt for psykisk syge, på lige fod med fysisk syge og blinde, at holde hund - også i boliger, hvor man iflg Ordensreglementet, ikke må holde hund.
Disse hunde skal blot være trænede Servicehunde :)

Jeg søgte derfor i foråret om at komme i betragtning til sådan en hund, og blev godkendt.
Jeg skulle dog vente på den helt rigtige hund til mig.
Og hun blev så leveret igår (det skulle først have været idag, men jeg ville ikke spolere jeres forventninger til fredag ;) )
Så jeg har nu tilbragt over et døgn i selskab med den dejlige charmetrold :)


Og hun er bare så sød, og jeg glæder mig bare til at lære hende fuldstændigt at kende :)

Og jeg er jo ikke bare blevet ladt alene med tøsen.
Nej, hun er blevet trænet af Therese og hun giver info, tips og triks videre til mig :)

Nu hygger vi i sofaen med Vild med dans -
og det bliver nok ikke sidste gang i kommer til at høre om Vapsen :)



3 kommentarer:

DiSign-Keramik sagde ...

Stort stort tillykke med den dejlige hundepige.

Hvor er det bare dejlig læsning at du har fået sådan en god gave.

Håber I får rigtig mange gode timer sammen.

Stort hundeknus til dig :)

Eva sagde ...

Sikke en fantastisk nyhed. Jeg håber, I får glæde af hinanden. Hun ser sød ud.

Gitte Luna sagde ...

Hvor dejligt for jer begge ;-)